مواد آرایشی را سبک و مقدار نادر به کار گیری نمایید
نوشته شده توسط : علیپور

مواد آرایشی را سبک و مقدار نادر به کار گیری نمایید
همت فرمائید زمانی میخواهید از کرم پودر به کار گیری فرمائید یک لایه نازک بزنید و بعد از آن در صورتی‌که حس کردید به مقدار بیشتری نیاز دارید، میزانش را طولانی تر نمائید. در‌حالتی که از به عبارتی در آغاز مقدار متعددی از مواد آرایشی را روی پوست بزنید، معدود کردن آن برایتان مشقت بار گردیده و چهرهای تصنعی و مصنوعی پیدا می‌کنید.
کیفیت مهمتر از کمیت

بهترین مارک پنکیک
شما مدام می بایست تولیدها کیفیت عالی خریداری نمایید. تعداد لوازمی که میخرید را نادر نمائید و عملکرد نمایید کیفیتی عالی داشته باشند. بخش اعظمی از اشخاص صرفا از چهار یا این که پنج خودکار از انبوه اسباب و اثاث آرایشی باطن کیفشان به کار گیری میکنند.
یک خصوصیت پر رنگ در پیرایش چهره داشته باشید 
تمامی ما یک خصوصیت خوشگل داریم. خصوصیت زیبای شما ممکن میباشد لب ها یا این که چشمانتان و یا این که حتی هر دو باشد. با پر رنگ کردن آن با پیرایش زیبایی تان را دو چندان نمائید.
به صورتتان دست نزنید
قبلی و پس از پیرایش فیس از لمس کردن پوست بپرهیزید. لمس پوست سبب ساز ساخت آلرژی و حتی جوش می گردد. در حالتی که میخواهید کرم پودر را با دست بزنید، دستهایتان را بی تردید بشویید.
اثاثیه آرایش و پیرایش تان را به اشتراک نگذارید
در این باره از خیر اعلام کردن به سایرافراد شرمساری نکشید و اذن ندهید کسی از اسباب و اثاث آرایشی تان استعمال نماید. این عمل به هیچ عنوان بهداشتی وجود ندارد. ولی برخی از اسباب و اثاث آرایش و پیرایش را می‌توانید با سایر به شرط رعایت بهداشت به اشتراک بگذارید. درباره‌ی این موردها بیش تر بدانید.





:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: